Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 22 septembrie 2011

Un ison

Mi-am copiat de cateva zile pe MP3-player un album "best of" al celor de la Queen, asa , pentru intrat in "transa" la serviciu.
Una dintre melodii este "Friends will be friends"; nu o mai auzisem de mult timp asa ca mi-am tot repetat-o, mai ales ca se potrivea un pic cu ce citesc si la ce "meditez" in ultima vreme; cand am ajuns acasa eram cu versurile in minte. Nu stiu daca am mormait-o vreun pic, nu cred, insa am adormit cu ea in minte.

M-am trezit la fel, cu gandurile mele pe fundalul melodiei ... ne-am asezat la masa si in timp ce mancam ma uit la individu' asta micu si-mi vine sa-i cant versul ce-mi era in minte - finalul melodiei:
"... right till the eeeend!"

Hermina suprinsa, zice:
"Exact asta cantam si eu acum! Si tot versul asta ... de unde stii?! Ai fredonat-o prin casa, ca nu am auzit?!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.