Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 15 septembrie 2011

Amutit ...

Uite ca viata m-a pus in situatia de a trebui sa dau spaga unui doctor ...
Cu o zi in urma mi-a zis : Maine, inainte de operatie, sa veniti sa discutam!
Am venit ... imi zice ca inainte sa vorbesc cu el sa discut si cu doamna anestezist.
Doamna anestezist, dupa ce am discutat substantial cu ea, ne-a zis ca trebuie sa discut si cu asistentii sai.
Eu, imprudent, aveam pregatit doar discursul pentru doctor ... nasol!
Ramasesem fara cuvinte asa ca am cautat repede un bancomat de unde am extras cateva subiecte de discutie suplimentare.
Dupa ce mi-am tinut discursul in fata doctorului credeam ca am scapat.
Neah! Brancardierilor le-am ingaimat in buzunar o interjectie ... ca sa duca pacientul la operatie.
Buun!
S-a facut operatia si e totul ok, ne asigura doctorul, care ne spune sa discutam si cu asistentii sai un pic ... le-am zis si lor vreo doua!
Vorbareti rau doctorii astia!

Acum astept cu sufletul la gura sa aflu daca e cazul sa mai fie facuta o alta operatie ... ce ma fac daca ma cheama iar la discutii?
Ii zic: Dom doctor, am ramas fara cuvinte dupa ultima operatie!
Sau: Pai eu credeam ca discutia noastra a fost pentru amandoua, ca altfel discutam si eu mai putin ...
Ori: Sunt mut ... si-mi vin cuvintele abia pe 30!

2 comentarii:

  1. Cum putusi sa pui eticheta "funny" postului asta, numa' fun nu e :(

    Sper ca la un moment dat sa dicutam cu nume si prenume, ar fi mai frumos ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca are rost.
    Pot spune insa ca cele relatate mai sus sunt autentice, traite de mine, la spitalul de Urgenta Floreasca.

    Iar morala intregului eveniment e aceea ca ... FOLOSITI IN PUII MEI CENTURA DE SIGURANTA!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.