Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

miercuri, 26 august 2009

Bulgaria

Cum a fost ...?!
Păi traseul a fost următorul: Bucureşti - Giurgiu - Russe - Varna - Slăncev Briag (Sunny Beach)
Întoarcerea : Slăncev Briag - Varna - Balcic - Kaliakra - Vama Veche - Cernavodă - Bucureşti.

Drumul a fost ok.
Am ascultat o vreme posturile de radio bulgare ca să mă acomodez cu limba ... ocazie cu care am constat că ei ascultă mai multă muzică românească decât noi, am inţeles mai târziu şi de ce; singura melodie în limba bulgară pe care mi-o amintesc de pe drum este una ce o ştiu din "tinereţe" ... am fredonat-o prin Varna înainte de a ne rătăci. Melodia se numeşte "Kajeno cestno, vsicico mi e nared" şi iată că am gasit-o şi pe youtube. E un fel de "Oficial îmi merge bine" de prin '80 ... sună aiurea acum, ştiu, da' ce să-i faci, e o melodie ce s-a ancorat pe creier în copilărie ... nu mai iese niciodată!
Ne-am rătăcit, după cum am povestit mai jos, dar am ajuns cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.