Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 13 august 2009

Auto-turism se intoarce

Acum, ca am instalate doua programe care fac din trei poze un HDR, credeti ca-mi mai arde sa pun alte poze ... neah, stau si butonez sa fac haşdereuri nene!
Aşa că, iată din nou poze de prin conced:

Sighisoara

Cheile Bicazului - motociclistul după care se uita Hermina nu l-am prins ... incă!

Ceahlăul

Un sat cu nume greu de pronunţat în ungureşte ... mekeket bereket sau ceva de genul ăsta

Busola Connex zicea că am ajuns prin zona Rarăului ... aşa o fi fost?

Voroneţul:

... şi Putna (Nu mergeţi la niciuna dintre ele în pantaloni scurţi că vă dau nişte fuste caraghioase ... ca să aibă de ce râde călugării)
... chilia lui Daniil Sihastrul

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.