Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 24 august 2009

ciudesno

Am evadat în weekendul ăsta în Bulgaria. Mai precis, ne-am dus în staţiunea Slăncev Briag = Sunny Beach...
Cam pe aici am stat (şi bălăcit)...
... pe aci ne-am plimbat un pic...
am contemplat artiştii din staţiune ...
... şi pe cei din Nessebăr ...
Nessebăr e un mic oraş cetate, unul dintre cele mai vechi din Europa ... erau cam ţăcăniţi locuitorii dacă au ornat până şi zidurile cetăţii cu straturi de cărămidă ...
... na', la poza asta nu ştiu ce să zic ...
... Deci, Nessebăr. Un oraş plin de biserici frumoase, dar în ruine ...
... cu stăzi înguste ...
... de unde poţi cumpăra suveniruri (puţine, foarte puţine chinezării) ...
... şi de unde te poţi întoarce noaptea în staţiune cu trenuleţul, făcând astfel de poze:
... şi cum trei zile trec repede, am luat-o spre casă, trecînd prin Kaliakra - oraşul unde 40 de fecioare au încercat o formă rudimentară de bungee jumping ...
... şi care are un colţ de stâncă pe care dacă-l nimereşti cu bănuţul cică ţi se îndeplineşte o dorinţă - eu am nimerit ... de două ori!
... ah, ce am ratat un hdr aici! Cine m-a pus sa iau un aparat cu atâtea butoane?
Şi e demn de amintit că pe la bulgari nu bate vântul de pomană ...
... au plantaţii întregi de flori d'astea (uindmile cică le zice):
... va urma!

3 comentarii:

  1. Salut..Frumoase poze..In special Kaliakra..Cum se chema hotelul acela si cit a costat(Eur/pers/zi)..Ceva masa inclusa sau doar cazare?Thanks

    RăspundețiȘtergere
  2. sun city 1. Nu dau masa. 35 euro/camera.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un adevărat fotograf profesionist. Se acordă ***** pentru calitatea pozelor!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.