Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

miercuri, 26 august 2009

Chobanov

Dupa ce ne-am cazat ne-am dus la o casa de schimb sa ne luam leva.
Intram, ii dam casierei euro si ii spun, in bulgara:
- Vrem leva!
- Cum va numiti?
- Constantin Ciobanu.
- Cum?
- Constantin Ciobanu ...
Mi-am zis ca fata nu o sa stie sa-mi scrie numele corect, asa ca o sa il spun pe litere; dar cum sa fac asta, ca nu stiu sa spun literele in bulgara ... aha, o sa i le spun in engleza - si ai ou bi ei ... stiti voi. Asa ca o intreb:
- Do you speak english?
Iar fata raspunde intrigata:
- Da, no vie ste govoril sas men v'balgarschi ...

Ceea ce s-ar fi tradus, tinand cont si de tonul printesei: "Ce ma iei bai papagalule pe engleza cand tu imi vorbisi pana acu' in bulgara. Ce vrajeala aveti in voi ... You make me sick!"

Mi-a dat banii si chitanta ... pe care mi-am citit cu mandrie numele:

konstantin chobanov


2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.