Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 5 decembrie 2011

Un alt drum spre Alba

In wekendul asta am evadat cat de departe am putut, sa mai verificam inca o data adevarul legii lui Murphy:
Fericirea e direct proportionala cu distanta pana la birou.
Am zis ca 350 km sunt suficienti ... au fost!

Acum cam o luna a trebuit sa duc niste documente la Spring-ul din Alba; am cautat (in gluma) pe GPS un Springtime in Alba Iulia si nu am gasit nimic.
Am gasit insa Şpring.
Daca mergeti la Alba Iulia dinspre Sibiu, va recomand cu caldura ca dupa Miercurea Sibiului sa alegeti varianta Cunţa-Şpring-Vingard-Hărpia-Alba Iulia. Nu circula nimeni pe el, ocoliti balamucul din Sebeş si daca mergeati vinerea asta vedeati asta:





... asa ca e adevarata legea aceea.

4 comentarii:

  1. Asa dor mi-au facut pozele astea de Alba... Felicitari, imi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru vizita.
    Mai am cateva de pus, sper sa aiba acelasi efect :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Au avut! Si eu multumesc ca mi-ai incantat ochiul si simturile! Alba este orasul meu de suflet, ultimii doi ani fiind un adevarat periplu de vizite pe acolo. I-am vazut tranformarile, i-am vazut si ranile pline de lame de excavator si copaci taiati, dar i-am vazut si inaltarea deasupra tuturor. Si, intr-adevar, isi pastreaza si in continuare cu brio statutul de Captala a Transilvaniei, radiind ca odinioara si etalandu-si maretia... Felicitari ptr poze si ptr familia minunata pe care o ai!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.