Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 8 decembrie 2011

Alba Carolina

Eu am mai fost in Alba Iulia acum vreo 10 ani.
La vremea aceea cetatea Albei era ingropata, cu ziduri si cu porti in ruina.
Nu stiam ca s-au facut lucrari de restaurare si nu ma asteptam sa vad ce am vazut ...
(Pozele sunt incarcate  cam haotic - m-a ajutat un pic Daniel la organizarea lor, scuzati-ne)

Turcii de pe poarta III.

Poarta III



Victoria?

Locul asta mi-l amitesc plin de pamant, fara pod, lumini, poteca de granit ... uimitoare transformare.

Gasiti si soldati in uniforme ale armatei austriece dispusi sa pozeze 

El nu e de acolo, l-am adus noi.




 

Inca se mai lucreaza la renovare, se cam face arheologie cu excavatorul (asta ar fi o problema) dar va recomand cu caldura sa vizitati cetatea Alba Carolina.
Nu am vazut castrul roman, nici catedrala catolica, celula lui Horea ... dar stiu ca o sa mai trecem pe aici. Later edit: Iata si un video cu cetatea vazuta din avion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.