Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

vineri, 30 decembrie 2011

Sarea din bucate

Avand in vedere ca lupt cu greu sa opresc hackerul danez din familia noastra sa ajunga la calculator nu va povestesc prea multe, pun doar poze.
Ideea e ca in concediul asta am vizitat Salina Turda.
Drumul a fost cam acelasi ca si cel de la inceputul lunii, dupa cum vedeti:
Intrarea in salina extraterestra:







... l-am cam purtat in brate pe individul nostru ...
... care a gasit aici si un loc de joaca ...
... nu groapa cu nisip ci cu sare ...



... ne-am plimbat cu barca la 200 m adancime ...
si am aflat ca Elvis traieste si a vizitat salina, impreuna cu Flavius.



... am iesit ...
... si ne-am zis sa probam sfertul de ora de autostrada construit de Berceanu pentru a-si pune pene in fund Mircea Badea (in paranteza fie spus - si acum se mai lucreaza la ea)
Sfertul de ora de autostrada l-am facut intr-o ora; sunt inginer, deh, trebuia sa pozez gabioane, casiuri si alte alea, ca s-o disper pe Hermina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.