Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

duminică, 21 august 2011

Gata vacanta ...

Asta fuse si se duse!
Spre deosebire de evadarile noastre de pana acum, concediul din vara asta ni l-am dorit "static", asa ca am mers la Tsarevo - Bulgaria:

Vizualizare hartă mărită

A fost prima data cand am optat pentru all inclusive; a fost ok, neasteptat de ok, atat de ok incat Hermina in ultimele zile se intreba cine o sa ne mai gateasca noua dupa ce se incheie concediul asta.
Am avut hotel, piscina, mare, soare, animatoare (imbracate si cam urate ... deh, bulgaroaice - nu le-am pozat mai Mihai!) ... etc.



















Nu am facut prea multe poze ... cred ca este concediul cel mai sarac in poze de pana acum.
Asta pe de o parte pentru ca mi-a revenit boala cititului (nu am mai citit trei carti pe saptamana de nici nu mai stiu cati ani) si pe de alta parte - in primul rand - pentru ca l-am avut cu noi pe Slancio (asa i-a zis o tanti bulgaroaica):


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.