Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

duminică, 7 august 2011

Gasca din sticla

E o poveste zen care-mi place mult (in ultima vreme chiar mai mult decat de obicei):

Se zice ca odata cineva a introdus pe gatul unei sticle un boboc de gasca.
Apoi a crescut acolo bobocul pana acesta a devenit gasca, ce nu mai putea iesi pe unde a intrat si care incet a ajuns sa se simta sufocata in spatiul stramt al sticlei.
Cum scoti gasca din sticla fara sa o ranesti si fara sa spargi sticla?

Sadici zenistii astia!


Grea problema, mai ales pentru gasca ...

2 comentarii:

  1. Hei, ai uitat gasca in sticla! Te rog s-o scoti, mi-e mila de ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ... se pare ca asa s-a intamplat, am uitat.
    Am uitat cam multe!
    Inclusiv gasca.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.