Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

vineri, 26 august 2011

Taim izmani ...

Ieri am fost "pe teren" la doua "faze".
Cu aceasta ocazie am vazut confirmarea legii lui Murphy care zicea ca orice functionar care are de indeplinit o sarcina, oricat de simpla ar fi, isi va folosi tot timpul pe care il are la dispozitie pentru indeplinirea ei.

Domnul inspector de la ISC a binevoit sa apara cu o ora intarziere - a avut o alta treaba, mult mai importanta.
Noi toti ceilalti - fraierii comisiei - am fost punctuali.
Dupa ce am vazut cum sta treaba la cele doua lucrari pe care le-am vizitat impreuna, dumnealui trebuia sa completeze doua procese verbale - doua pagini dintr-un formular tip, in care mai totul era deja scris.
Buun ... era 13:30.
A terminat pe la 15:20 operatiunea aceasta complexa, in care a trebuit sa scrie de 3-4 ori "nu sunt observatii", "totul e beton" precum si numele si prenumele participantilor la intalnire.
In tot acest timp, toata lumea i se ploconea - e inspector, nu? - iar dansul a povestit diverse chestii de natura tehnica, strans legate de lucrarile vizitate.
Cu aceasta ocazie am aflat urmatoarele:
- femeile cu fundul bombat sunt mai "focoase";
- ar trebui sa ma orientez catre cele peste 35 de ani ... sunt mai dispuse ...
- a ars delta;
- la inspectoratul de stat in constructii aproape toate femeile sunt frigide, celelalte insa sunt prea urate;
- Elena Udrea e "foarte buna" (nu s-a folosit aceasta expresie ci o alta, pe care nu o pot reproduce aici);
- la mare, inainte de revolutie veneau nistee nemtoaiceee ...
- etc (va las sa va imaginati mai departe)

Evident discutia a atins si subiectul teoriei relativitatii generalizate, s-a vorbit despre quasari si teoria stringurilor, dar aceste elemente subconstientul meu nu le-a retinut ci a ramas setat pe rezonata elevata a celor amintite mai sus.

Trebuie sa recunosc ca nu am reusit sa raman treaz pe toata durata discutiei, oboseala trezitului de dimineata si a celor 3 ore de drum si-a spus cuvantul. Poate o fi fost si nivelul prea inalt al discutiei ... cine stie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.