Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

duminică, 18 aprilie 2010

Trecerea timpului

Am fost la ţară în weekend, am ieşit la iarbă verde şi grătar vegetarian ... timp berechet aşa că am putut să fac câteva experimente cu un aparat foto, telecomandă pentru acesta, o chestie de numărat şi răbdare.
Ideea e să faci o poză la X secunde, apoi cu toate un mic filmuleţ; chestia se numeşte timelapse photography.
Mi-am amintit că alchimiştii, ca să-şi prepare corect diversele substanţe magice - adăugând la anumite intervale de timp anumite componente - foloseau incantaţii, sau rugăciuni. Nu aveam un cronometru la îndemână, locul părea un colţ de rai, aşa că am făcut astfel: rugăciunea şi poza ...
Asta a ieşit:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.