Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Silvulpe musiu!

Un actor francez a facut o gluma acida la un post de televiziune din Franta, prezentand ceea ce el numeste "Le Salut Romain" - Salutul Romanesc!
Aceasta e secventa:

Omul a avut ocazia sa intalneasca doar romani care saluta asa, de ce sa-l judec ... gluma e buna.

Daca ati navigat pe blogul acesta ati vazul probabil ca prima noastra iesire "afara" a fost in Austria.
Primul popas l-am facut in Salzburg, pe undeva pe aici:

Am cautat un loc de parcare si odata ce l-am gasit si am reusit parcarea - nici acum nu-mi iese bine, parca as fi blond ... - am plecat la plimbare prin orasul lui Mozart.
Nu am iesit bine din masina ca s-a apropiat de noi o "localnica" cu un austriac mititel de mana.
Oh, prima mea intalnire cu o nemtoaica ... Ja, ja!
Ne-a zis ceva cu "Bitte, bitte ...!" , un fel de "S'il vous plait, monsieur!" pe nemteste, cu accentul atat de binecunoscut.
"Haide, ma lasi! Arac! Nici aici nu ne lasati ma!" zic; iar cucoana a plecat cu coada intre picioare tragand dupa ea puradelul ...

Deci salutul acela se practica si-n Austria, nu numai in Franta.

Si ciocu' mic cu "francezii xenofobi" ca au dreptate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.