Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 8 aprilie 2010

Organ Fericit

... nu ne-a ajuns doar Herculane, desigur!
Am luat-o pe Dunăre în sus să vedem şi noi ce-i p'acolo... cazanele mari si mici ... etc.
... Am ajuns lângă o inscripţie sculptată în piatră.
Nevastă-mea zice:
"Ce scrie faaată acolo?
DECEBALUS REX
ORGAN FERICIT?
Cum adică organ fericit?"

Era statuia lui Decebal făcută de (I.C.) Drăgan ... cică ar fi cea mai mare din Europa.
Nu pare de 55 m, nu?
... şi am mers mai departe ...
până dincolo de Cazane ... aici nu prea am făcut poze - mergeţi să vedeţi, merită!
... şi tot aşa, până când mi-am dat seama că nu mai am benzină să mă întorc în Orşova ... aşa că am mers şi mai departe ...
... până la cetatea Trikule (trei turnuri? ... care două?!)
... şi apoi până la Cetatea Golubaci
văzută de pe malul nostru ...
... ca să ajungem şi noi la un Petrom în Moldova Nouă (sau Moldova Veche  ... sincer, nici acum nu ştiu unde am ajuns, dar dacă mai mergeam un pic, ne întorceam pe jos) ...
... am văzut şi chestia numită Drencova (nu ştiu dacă vă mai amintiţi ora 12 la radio cu "cotele apelor Dunării ... Drencova pietdişiest sientimietrî padinâi piet ...").
Ruinele unei cetăţi în mijlocul apei şi pe mal o barcă ... trebuia să fi făcut un drum până acolo ... dar ce făceam cu copilu'?
... drumul pe o porţiune cam ca-n Bucureşti ... peisajul insă foarte frumos!
Parcă nu am prins nimic din ce-am văzut!
Later edit:
Hai să mai pun câteva ... din seria "uite, băi putsă, un' te-a dus tactu!":

2 comentarii:

  1. Va imbratisez, dragilor, imi pare bine ca aflu si eu de pe blog cum ca draga de Hermina si al ei Costic vor fi mamici si tatici!

    Vacante placute in 3, 4 si la multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.