Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

duminică, 11 ianuarie 2009

Se schimba garda

Si in ultima zi am fost in Londra.
Mai intai am zis sa vedem si noi cum se schimba Regin ... ããã ... garda la Palatul Buckingham.
Ne-am zis c-or mai veni vreo doi trei sa urmareasca si ei evenimentul ... da' nu nenica, era juma' de Londra aici sa caste gura:
Iata si noua garda, tocmai intra in curtea palatului - vedeti si voi ce-am vazut si eu:
Daca nu am prins pe baietii in rosu cu caciuli din blana de urs, macar statuia Reginei Victoria s-o pozez si eu:
Pai bine mai, atatia soldati pazesc Palatul ?
... ca e mai mare fanfara care-i conduce...
Mda, putini soldati, multaaa lume, un Palat mititel ... pai daca traia Ceausescu sa se instaleze in Casa Poporului schimbarea garzii de securisti era ca o parada de 23 August!
Cred ca murea Regina de invidie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.