Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

sâmbătă, 17 ianuarie 2009

M-am lamurit cu Anglia!

Dupa cele cateva zile petrecute in Anglia mi-am format o impresie despre cum e pe acolo ... cam asa ar suna:

Englejii astia sunt niste puturosi smecheri, se trezesc pe la ora opt jumate-noua si si-au dat ceasul cu doua ore in urma - cica ar fi sapte!
Eu de-acum inainte vreau sa ma trezesc dimineata dupa ora Angliei.
Cica vorbesc limba engleza! Aiurea!
Ca sa nu te prinzi ca nu prea le au cu engleza, vorbesc repede si din cand in cand mai baga un cuvant pe care il poti intelege ... cam cum face Dezbracatu' carcotasilor!

Cu condusul e mare harababura, mai mare decat in Romania... Bai nene, toti conduc pe contrasens. Iar in sensul giratoriu nici nu mai zic ... e haos!
Autobuzele au soferul in spate si ala conduce inapoi!
Aici cred ca sunt importate toate masinile cu defecte de constructie. Cele mai vizibile ar fi urmatoarele:
- au volanul pus gresit, in dreapta;
- kilometrul e mai mare cu vreo 60% si ii zic mila;
- si litrul de benzina e aiurea ... tot felul de defecte, bucuria producatorilor auto - ca isi aduc in Marea Britanie toate rebuturile si-i pacalesc pe derutatii astia de engleji.

Opelul ca sa nu se faca de ras la europenii care mai trec pe aici, a nascocit un logo special pentru Anglia, un balaur, si si-a zis la firma Vauxhall.
Asta cica ar fi simbolul acestui gen de rebut:
- "Iar si-a bagat divolul codita si ne-a iesit ceva aiurea la o masina!
Ce facem cu ea, mestere, o dam la topit?"

- "Nuuu! Pune-i stampila cu balaur ca sa stim care e si-o vindem la engleji!"

Avand in vedere acest haos auto, la toate trecerile de pietoni e scris mare pe carosabil:"LOOK RIGHT!" ... adica "uita-te bine, nene!".

Ca sa nu se prinda lumea cat sunt de alcoolici si-au pus coniac in frisca pentru prajituri si daca va luati un Christmas pudding (mmmm!) si-l friscuiti un pic inainte de a-l papa, o sa traiti senzatia ce am trait-o si eu: insula asta e plutitoare si se leagana in valurile Atlanticului.

Tamisa lor vestita e ceva mai mica decat Oltul ...
Oare au si ei melodii cum ar fi: "Ma dusãi sã trec Tamisa", "M-a fãcut mama tamisean"?
La unele supermarketuri poti sa-ti scanezi singur produsele pe care vrei sa le platesti; cu celelalte poti trece linistit pe langa badigardul negru.
Eu asa am facut, mimam seninatatea, imi repetam in minte "Am abonament! Am abonament!" si-mi imaginam ca badigardul e controlor RATB... i-am zambit superior in timp ce el ne zicea ceva cu "sanchi..."

3 comentarii:

  1. eee, se pare ca tu ai fost prin locuri moderne... altfel cum se poate ca ai trecut cu vederea peste chiuveta cu doua robinete!?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai am venit doar un pic mai si am vazut si noi ce am putut in acest timp.

    Asa e, au si chiuveta cu doua robinete ... ah, nu am facut nicio poza! Ciudati rau!
    Si mai au si priza cu trei gauri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat ai stat in Uk? Nu le-ai gasit toate bubele.
    Majoritatea are si cate un lighean in chiuveta si pun vasele la scurs, dupa ce le-au sapunit cu detergent fara sa le clateasca.
    Nu stii de ura lor fata de fratii americanisi felul cum cei din urma vorbesc engleza. De fapt, nici ei nu stiu de ce-i urasc.
    Nu ai apucat sa vezi bisericile transformate in apartamente de lux.
    Sunt atat de multe incat nici nu mi le amintesc.
    Le place la nebunie sa foloseasca sclavi.Nu conteaza din ce colt al lumii ii aduc. Dupa ce se uita ei:sa fie un tanar nefumator si fara copii acasa...si...fara viitor. Ii iau ei ca Au pair cica, pe 20 lire/saptamana si ii pune sa le spele copii la cur, sa faca curatenie, mancare si-si bat joc de ei. Pana anul trecut multi erau romanasi de-ai nostri sclavi la englezi
    Mi-a placut chestia cu engleza englezilor.Intr-adevar nimic din ce numim noi engleza.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.