Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

duminică, 18 ianuarie 2009

Kaufland brainwashing

Am fost azi sa ne facem proviziile de la Kaufland.

Tot impingand la carucior am auzit o melodie ce era difuzata mai tare in magazin.
La inceput mi-am zis ca au pus baietii vreo caseta "credinciosa" cu Iisus te iubeste daca mananci peste ... dar nu!
Era o melodie pentru cei de la case probabil, ii indemna sa fie amabili, sa zambeasca, sa vorbeasca respectuos cu clientii, sa nu mai ceara mariri de salariu... ceva de genul:
"nu te opri din zambit,
zi-i mersi ca a venit ..."
Am inregistrat o parte din ea pe telefon, poate reusesc s-o arunc pe Trilulilu daca se aude bine!

Daca o sa mearga asa, in curand o sa trec prin supermaketuri cu dopuri in urechi, ca sa nu ies fredonand:
"Foaie verde, trei gagici
Kaufland are preturi mici!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.