Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

miercuri, 14 ianuarie 2009

Abonament Vodafone numit Cosmote

Ca mai tot omul prin Romania, am si eu un telefon mobil.
Sunt abonat Vodafone de destul de mult timp si pentru ca am vazut ca prin strainataturi exista moda negocierii tipului de abonament, a diverselor facilitati pe care acesta le ofera, mi-am zis ca poate se poate face asa ceva si la noi.

Asa ca am sunat la *222 - Relatii cu clientii - si am spus ca am studiat piata de telefonie mobila si am observat la COSMOTE urmatoarea oferta:
Deci pentru 6 euro (inclusiv TVA) obtii 5oo de minute in retea, 500 SMS-uri in retea si 60 de minute nationale.
Am intrebat daca mi se poate oferi ceva similar si in ce conditii ...
Operatorul a fost foarte prietenos, mi-a spus ca imi poate oferi exact aceeasi oferta la acelasi pret daca imi prelungesc abonamentul pentru 2 ani.
Mi-a mai spus si ca la VODAFONE acest abonament se numeste COSMOTE!
Avand cam pe toti cei cu care vorbesc in mod curent in aceasta retea am facut acest pas.

Evident oferta nu exista pe site-ul VODAFONE, nu par a sti de ea nici operatorii Vodafone in afara celor ce lucreaza la Serviciul de Relatii cu Clientii.

Deci dragi prieteni, sunteti consumatori, le platiti bani, traiesc de pe urma noastra ... constientizati ca aveti drepturi, cereti mai mult daca piata ofera mai mult!

5 comentarii:

  1. Eu tocmai am sunat la *222 si le-am spus ca vreau un abonament ca la cosmote, ca altfel plec cu catel cu purcel din vodafone... si m-au luat cu vrajeala ca nu exista decat oferte promotionale, cu conditia sa imi prelungesc abonamentul, si ca asta nu se poate pana nu termin perioada contractuala... deci mie nu mi-a mers, de ce dom'le ? Oricum, f#*k Vodafone!

    RăspundețiȘtergere
  2. i-am anuntat ca vreau sa renunt la abonament (clinet silver daca nu ma insel). Dupa o sapt m-a sunat unu pe la 20:30 am crezut ca o sa imi faca o oferta "speciala", dar omu m-a luat intrebat care ar fi nevoie mea de comunicare si texte din astea si a ramas ca renunt la abonament si imi portez numarul. Deci nu stiu ce sa zic de negocierile astea.

    RăspundețiȘtergere
  3. cosci, fii dragut si publica un scan/foto al unei facturi curente, te rog. Poti sterge informatiile personale, vreau doar sa vad cu ochii mei detaliile acestui abonament pe factura, negru pe alb.
    Exista relatari similare pe net insa nimeni nu furnizeaza o dovada. Asa ca, pana la proba contrarie, toate aceste relatari despre abonamente in afara ofertei publice sunt vorbe goale. Cel putin asa sustin anagajatii Vodafone.
    Pune ceva concret cu care sa le dam peste nas.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceea ce s-a relatat aici este real. Eu mi-am portat numarul din vodafone in cosmote acum 1 an. In momentul cand au primit cererea de protare...m-au sunat..si ghiciti ce...mi-au propus un abonament asemanator cu cel de la cosmote (cu un pic mai putine minute), abonament care nu se afla pe piata. Le-am spus ca deja m-am hotarat, si ca daca era respectivul abonament in oferta acum eram client tot la ei (avand numarul de 8 ani (5 ani abonament)). Au revenit de inca 2 ori cu telefoane..dar am fost ferm pe pozitie :) Imi ofereau acelasi abonament si pentru prietena mea, pentru ca amandoi facusem cererile de portare..asa ca este real..si nu este de cand cu Cosmoteul...aceste lucruri se faceau si inainte..Cand vroiai sa renunti la abonament..iti mai dadeau minute nationale sau in retea in functie de nevoi..

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca să fii mai pregătit, poți să faci înainte o cercetare de piață pe www.Mobime.ro :) Așa ești sigur că ai toate informațiile referitoare la cei trei operatori de telefonie mobilă.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.