Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

miercuri, 1 octombrie 2008

Unii nu s-au tras de tot

E un murphism care zice ca:
"Oamenii se trag din maimuta ... dar sunt unii care nu s-au tras de tot!"
Mi-am amintit de el cand am citit ca Biserica Catolica considera ca teoria evolutionista a lui Darwin este compatibila cu Biblia.
Ce-o vrea sa zica asta?
Ca Adam si Eva erau maimute ... animalele de companie ale Batranului Creator?
Dar nu o sa ma apuc eu acum sa comentez Cartea Facerii, a facut-o Leo Taxil cu a sa Biblie Hazlie mult mai bine. Cel putin capitolul referitor la Facere e crud de amuzant ... si sincer nu e pentru dogmatici.

Admitand insa acest lucru Biserica Catolica admite faptul ca povestea cu Creatia in 6 zile e doar un basm de adormit copii, ca nu trebuie luata ad literam.
Una din dilemele mele e urmatoarea: Ce altceva din textul biblic se gaseste intr-o situatie similara?

"Cum tu chiar crezi ca ne tragem din maimute?"
Hehe ... acum sa vorbim sincer, nu e o varianta de preferat aceleia ca ne tragem din lut?
Si privind astfel lucrurile, nu pare cumva ca cele doua variante spun acelasi lucru - teoria darwinista fiind insa una mai detaliata pe cand cea creationista pastrand doar inceputul (pamantul - materia nevie) si sfarsitul (omul) in descrierea sa?

Evident ca pot apare noi intrebari ...
Ne-a tras cineva sau ne-am tras siguri?
Ne-am tras toti sau unii inca nu au reusit?
Eh la intrebarea asta e clar raspunsul, e suficient sa fii conducator auto ... constati ca unii sunt la nivel de "bizon" (cel putin in trafic)... de fapt despre asta voiam sa scriu in seara asta ... ca imi place campania " Hoo cu tata" .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.