Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

sâmbătă, 27 septembrie 2008

Calatorie spre centrul pamantului

In seara asta am vazut la Movieplexul de la Plazza primul (?) film 3D din Romania, Calatorie spre centrul pamantului.

Despre film ce sa zic ... cititi, bai nene, cartea inainte sa o citeasca cei de la Hollywood!

Experienta a fost insa interesanta, viziunea stereoscopica data de ochelari m-a facut sa ma feresc de bilele ce sareau parca spre spectatori sau de gura pestelui cascata prea aproape de mine ... hehe, m-am ferit si de dinozaur ...
Un film dintr-asta merita vazut intr-o sala mai mica, sau pe un ecran mare care sa desprinda total spectatorul de realitate - astept primul IMAX in Romania ... mi-e frica de pretul biletului insa!

2 comentarii:

  1. Nu stiu cum naiba e asta primul film 3d in Romania, cand eu am vazut pe vremea lui Ceasca, la fostul cinema Luceafarul, actualul cinema pro, sau ceva de genul asta, film 3d, cu ochelari din aia si tot tacamul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta ma intrebam si eu ... eh, reclama ... o sa vine curand primul film cu adevarat 3D, apoi 4D etc.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.