Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

marți, 2 septembrie 2008

Prin pestera de gheata 1

Şi am intrat în Eisriesenwelt (Lumea Uriaşilor de Gheaţă), cel mai mare complex de peşteri din lume, cu o lungime totală de peste 40 de km din care doar un kilometru e deschis vizitatorilor.
Este interzis să se facă fotografii în interior, în special datorită faptului că vizitarea se face in grupuri ce trebuie să se deplaseze continuu - deci nu e timp de opriri pentru poze cu căţel şi purcel în cel mai mare frigider - şi poate şi pentru că bliţurile ar topi gheaţa, ele se dovedesc totuşi inutile pentru că orice fotografie cu bliţ nu va surprinde deloc măreţia locului.
Chiar daca aceasta interdicţie există, ghizii sunt băieţi buni şi indulgenţi ... aşa că au rezultat următoarele:
Ghidul nostru...
Uitai să zic, peştera nu e iluminată, la intrare ţi se dă o lampă cu carbid - deci trebuie mare atenţie să nu-ţi aprinzi vecinii, tot căscând gura la gheaţă.
... iar ghidul are un fitil cu care ilumineaza punctele interesante ale drumului.
... eu banuiesc că pentru Ice Age 2 au fost filmate câteva scene aici ;). Ştiţi voi, partea în care dinţosul acela zăpăcit alunecă printr-o peşteră ... va urma!

Un comentariu:

  1. e pur si simplu superb :) sper ca nu te superi/deranjeaza ca am facut trimitere la blogul tau si te-am "copiat" ca sa spun asa, cu specificarea sursei :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.