Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 20 octombrie 2008

Ioana, fata rea ...

... Atâta timp cat nu-ţi pasă unde eşti nu te poti rătaci - un murphism care-mi place şi care îl aplic din plin, mai ales de cand am permis de port-arma ... de conducator auto vreau sa zic, deşi e cam tot aia.
Dar când vrei sa ajungi undeva şi mai nimereşti aiurea nu trăieşti numai savoarea aventurii şi trezirea de-o clipă: "Eu, aici? Ciudat ...!"
Aşa că, dragii mei, am decis să mă dotez cu un navigator GPS, cu Igo instalat si cu vocea Ioanei pe post de asistent si ghid.

Luat şi probat pe drumul Bucureşti - Valea Doftanei - Slănic Prahova.

El conduce maşina ... în dreapta ea, în spate soacra.
La o intesecţie ea zice: "Ia-o la stânga!"
Soacra:"Ia-o la dreapta, repede!"
El:"Dragă, cine conduce aici, tu sau mă-ta!"

Prima impresie: pe lângă soţie am avut şi o "soacră" în maşină care pe lângă indicaţiile referitoare la traseu m-a tot bătut la cap cu "Aţi depăşit limita de viteză!"
Eh, dar ştie Ioana asta drumurile nenică ... m-a condus noaptea pe un drum judeţean şi am ajuns la un curs de apă ce traversa drumul. Mi-am zis că e nebună gagica să-mi zică să merg mai departe, eu nu-mi bag maşina la apă ... noroc că a trecut o Dacia (oare tot cu GPS?) care a traversat apa - era, după cum banuiţi, pân'la burta gâştii. Şi iacă aşa după faza asta şi alte câteva peripeţii (programul indică poziţia camerelor de supraveghere rutieră ... dar nu indică şi caii ce se plimbă noaptea pe drumurile României, deci atenţie), ajunsărăm noaptea la Slanic.

Am văzut salina şi alte alea... vin poze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.