Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 6 octombrie 2008

Jurnalul adultului miop ...

Navigand pe net vazui azi site-ul Jurnalul National si imi sare in ochi mesajul "Atentie: acest website contine materiale destinate adultilor".
Dom'le, dar lipsiti de inspiratie sunt oamenii astia de fac asa bannere ... evident ca site-ul contine materiale pentru adulti, copii din ziua de azi stiu mai bine ca oricine cum sa ajunga la materiale virtuale "nesanatoase".
Ce reactie sa ai cand vezi site-ul Jurnalului (in varianta Beata) cu avertismentul albastru fluturat in header?
Caracal is everywhere , inclusiv pe net, mai ales pe site-ul ziarului unde e redactor sef caracaleanul Marius Tuca!
Hehe, disperarea celor de la Romtelecom e atat de mare incat sunt dispusi sa atraga obsedati de materiale pentru adulti? (v-ati dat seama desigur, ca am clickuit banneru', doar - doar oi nimeri vreun site explicit)

O fi ... ca uite in ultima vreme pe la tv e difuzata o reclama si mai penibila la Zapp - "Vrei sa fii sotia mea? Vrea cineva sa fie sotia mea?". Disperat tipul respectiv, la fel de disperat probabil precum cei de la Zapp - "Vrea cineva sa fie clientul nostru? Nu mai vrea nimeni Zapp? Nu vrea nimeni un numar cu 078 ...? "

Penibil!
Cica reclama proasta e tot reclama!
Haide mai luati-va Zapp!
Reveniti la telefoanele fixe - casa are nevoie de telefon nu omul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.