Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 8 septembrie 2008

Evanghelia de la Costinesti

Hehe, iată că reuşirăm să tragem o fugă şi la mare ... şi ne-am hotărât să vedem mai de aproape Evanghelia de la Costineşti ...
În drum spre ea am căscat ochii la pescăruşi ...
cormorani ...
... şi alte vieţuitoare.
Ajunşi aproape de epava care se zice că ar fi aparţinut lui Onassis, după ce i-am contemplat prova (sau pupa?) ... forma rotunda din spate adică (Doamne, ce era să zic!) ...

... am constatat că epava din Costineşti e o bună sursă de fier viechi pentru românul intreprinzător.
Şi privind în ochi pe Evangelia, nu a fost o surpriză să aflăm că Edy şi Leo au trecut pe aici ...
Pe drumul de întoarcere ghidul nostru ne-a dus la locul numit Vadul Cailor ... să vedem "catargele" ... nu am înţeles deloc din zâmbetul lui pervers ce vrea să spună şi iată că am ajuns cu vaporaşul aproape de mal, contemplând plaja nudiştilor ... dar pentru că încă nu m-am reprofilat pe nuduri artistice, am mai tras o poză Evangeliei:
Voi ştiaţi că pentru a frâna rapidele şalupe din ziua de azi e nevoie de paraşută:
... sau e cumva posibil ca şi din şalupă să te catapultezi, părăsind astfel 'bolidul' în caz de pericol?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.