Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Team bulgaring

Constantin Brancusi spunea ca atunci cand nu mai suntem copii am murit de mult. Si ce ocazie poate fi mai buna in a verifica daca mai suntem copii decat vremea asta de afara ...
Asa ca am sunat adunarea in pauza de pranz pentru o mica partida de team bulgaring.
Regulile jocului sunt simple: facem bulgarii doar din zapada, fara gheata si,  mai ales, fara zapada galbena.
Ca sa nu incasez vreun bulgar am incercat metodele pe care le stiam din copilarie:
- sa nu dati in mine ca eu am ochelari;
- sa nu ma loviti la "operatie";
- nu dati in mine ca eu am fost bolnav cand eram mic;
Vrajeala ... nu mai ia nimeni in serios chestiile astea.
Am incercat si "pai bine mai, eu v-am invatat carte si voi dati in mine!" Dar se pare ca amintirea orelor petrecute in facultate a creeat niste frustrari care au asteptat un moment de bulgareala pentru a se manifesta.
Pana la urma mi-a venit ideea salvatoare ... o sa fiu reporter de "razboi" asa ca mi-am luat aparatul si au iesit pozele astea:

2 comentarii:

  1. Faine!
    V-ati "spalat" destul de tare unii pe altii! Si ce piedici s-au pus pe acolo ;))
    Pe tine te-a salvat aparatul...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu dati in mine ca e scumpa camera :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.