Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

vineri, 6 ianuarie 2012

Zapada de o zi

In concediul nostru aproape trecut am avut parte de o zi de iarna cu zapada.
Si pentru ca aveam cauciucuri corespunzatoare (nu si lanturi, desi pe unde am fost ar fi trebuit) am zis sa o vedem de cat mai sus posibil, pe langa Cluj.
Iar pozele ar fi asa:









... mi-o fi tremurat mana cand am facut pozele de au iesit asa:

A fost doar drum. Voiam sa ajungem la nus'ce manastire dar vocea ratiunii a fost (se pare) mai puternica decat simtul aventurii.
In afara de cateva Dacii nu au trecut pe langa noi decat gipane cu lanturi, asa ca ne-am zis sa nu ne punem cu ele si ne-am intors satisfacuti ca am vazut/atins/pozat zapada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.