Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 12 ianuarie 2012

SMURDul mamii lui

Dom'le, ca tot romanul (mai ales cel ajuns presedinte) ma pricep si eu la orice. Si prin urmare azi ma pricep la Salvare si la SMURD.

Cine puii mei e Arafat asta, decorat de Basescu acum cativa ani?
E un escroc ordinar. Si-a cumparat din banii romanilor multe masini si elicoptere, dand pe ele mai mult decat a luat statul roman pe flota.
Si pe deasupra nici nu are bun gust, le-a vopsit in rosu ... si mai e si asclepiofil ceva, cara cu ele muribunzi.
Pai asta daca o tine tot asa o sa falimenteze spitalele din Romania, le umple de pacienti cand obiectivul e sa le cam golim, sau macar sa le umplem de manageri.

Da, da ... nu se desfiinteaza SMURDul, doar facem Basesalvari, Patriciosalvari, Felixosalvari si Bombosalvari, sa aibe cine sa vina la tine sa te salveze din mainile pompierilor astia de la Smurd, care iti taie masina in doua fara mila.

Da, Smurdul nu l-a facut Arafat ci banii romanilor.
Tot asa cum banii romanilor au facut metri de autostrada la pret de kilometru, flota maritima, sistem de invatamant si sanatate invidiate pana si de americani precum si multe alte ctitorii marete care ne fac sa constientizam constant ca aici e raiul pe pamant, Basescu fiind Dumnezeu (sau Zeus), Boc e Sf Petru (ori poate Hades) iar Elena Udrea e ...

Nu, nu ma pricep la Salvare, nici nu am citit legea cea multdezbatuta.
Doar am vazut la televizor doi indivizi cu chelie: unul e arab, deci terorist inamic al Modernizarii Statului Roman iar celalalt e maretul nostru carmaci, care tot mai des face declaratii sub influenta bauturilor alcoolice.
Dintre acestia doi eu am infinit mai multa incredere in parerea primului, care sigur se pricepe la sanatate si medicina de urgenta.
Iar singura parere competenta a lui Basescu in legatura cu ceva pe care o iau in seama este aceea prezentata de domnia sa la Cronica Carcotasilor, referitoare la cum se bea whiskey.

Sanitarii SMURD stiu clar acum: Elena Basescu, desi e femeie, sufera crunt de prost-tata.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.