Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 10 iunie 2010

Spovedanie

Un barbat la spovedanie ( umil ):
 - Parinte am pacatuit !!! s-a mutat o tipa pe scara cu mine ... ce mai,am pacatuit parinte ...
 - Zii fiule ... zii ...Dumnezeu iarta !
 - Parinte am ajutat-o sa se mute, parinte era imbracata cu niste colanti si-i intrau parinte ...
 - Zii fiule ... zii ...Dumnezeu iarta!
 - ...si avea un maieu transparent ... fara nimic ... se vedeau sfircurile parinte ...
 - Zii fiule... zii ...Dumnezeu iarta !
 -... si ... ce mai AM PACATUIT PARINTEE ...
 - CUM fiule?... CUM?...
 - Cu GINDUL parinte ! cu GINDUL !
 - Canon fiule, canon ... timp de o saptamina sa bei cite o galeata de apa de trei ori pe zi !
 - ...? Dar de ce atita parinte ?
 - Atita apa bea un BOU, fiule.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.