Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 14 iunie 2010

Marea ieseala din retea

După cum am povestit aici , am un abonament la vodafone obţinut după mârâieli la Serviciul de relaţii cu clienţii (*222).

Pentru 6 euro am 500 minute în reţea, 50 naţionale şi 500 de SMS ... ah, şi pentru o prelungire de contract de 2 ani, timp în care sutn captiv în reţea şi nu-mi pot schimba ce-i mai sus decât cu ceva mai scump.
Toate acestea în condiţiile în care sunt client al acestei reţele de nici nu mai ştiu cîţi ani (să fie zece, sau mai mulţi?).

Acum mă uit la televizor cum un tip mă provoacă la MAREA IEŞEALĂ din reţeaua asta care apreciază mai mult pe cei care-şi iau cartelă, deci nu-şi asumă rolul de cotizant lunar şi fraier. E oare normal ca eu să mă răţoiesc la ei să-mi dea jumătate din ce dau oricui ia o cartelă ... pe mine să mă ţină captiv doi ani în reţea pentru extraordinara favoare iar ieşitorilor de ocazie să nu le impună nimic de genul ăsta?

Sincer, nu mă interesează mii de minute, am mai mult decât am nevoie acum! Mă revoltă însă sentimentul că sunt fraierit lună de lună, parcă-mi vine poftă de ieşit din reţeaua asta ... nu pentru că alţii ar fi mai buni, repectul faţă de client e prea puţin format în România, ci doar aşa, ca să mă răcoresc şi eu un pic ... şi nu numai eu!

Înainte să plec le-am scris o scrisoare:

Buna seara.
Am un abonament "Cosmote" obtinut de la serviciul dvs de relatii cu clientii. El este de 6 euro pentru 500min/50min/500sms - toate pentru o prelungire de contract de doi ani de zile din care din fericire mai am doar jumatate de an.
Ma revolta faptul ca oferiti utilizatorilor de cartele - deci nu clienti fideli ci persoane oricand dispuse sa migreze - optiuni mult mai generoase decat cele oferite mie, client onest al dvs de vreo 10 ani.
Nu mai intereseaza minute si sms-uri, nu sunt maniacul super-ofertelor, insa in ultima vreme ma simt provocat, vazand reclame prostesti la tv, sa fac marea ieseala din reteaua dvs.

Stiu ca doriti sa va atrageti noi clienti, ca e o politica de marketing, stiu ca altii nu sunt mai buni decat dvs - respectul fata de client nu e inca ceva normal in Romania.

Va scriu aceste randuri deoarece asa cred ca e normal - cum consider ca ar fi normal sa va reconsiderati atitudinea fata de clientii vechi si onesti pe care-i tineti captivi prin conditii contractuale impuse pentru "oferte" mai putin atractive decat cele oferite, fara conditii, potentialilor pacaliti.

Toate cele bune!

Later edit:
Sunt curios, oare daca ma duc la protectia consumatorilor sau unde o fi nevoie, as avea succes daca as cere sa se constate nulitatea de fapt a contractului nostru din moment ce compania Vodafone ofera acum neconditionat dublu fata de ce-mi oferea mie acum un an si ceva cu conditia prelungirii contractului?

3 comentarii:

  1. Eu am demarat procedura de plecare din reteaua Portocala si cei de la relatii cu clientii nici macar n-au intrebat de ce plec.

    Dupa ani de cotizat la bugetul lor, timp in care mi-au facut tot felul de "cadouri" jignitoare, acum la plecare m-au sunat o singura data ca sa ma anunte ca or sa-mi factureze contravaloarea abonamentului pe urmatoarele doua luni deoarece nu am onorat ultima prelungire de 2 ani.

    E clar ca nu suntem decat cativa intr-un ocean de milioane de fraieri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dude
    Ai amestecat lucrurile un pic. La inceput de post ai scris de abonament Vodafone cu link catre Vodafone Romanica, Iar in scrisoare scrii de Cosmote. Make up your mind dude.

    Aaa.
    Poi na, asta e marea prosteala cu contractele pe 2 ani. Pana la urma daca stai si te gandesti, ai fost multumit la veme de telefonul smecher oferit si de minutele incluse. Problema este ca atunci ai gandit imatur si ai fost inselat de reclama atatatoare, si acum te simti tradat. E ca si cu nevasta... cand semnezi contractul e trasa prin inel...iar dupa cativa ani de casatorie se face grasa si i se lasa tatele. Sau ca si barbatul care inainte de casatorie este suplu si plin de bune maniere, iar dupa cativa ani de casatorie devine un porc gras care bea bere, ragaie si se beseste zgomotos.
    Life is a bitch. Live with it. Si nu uita : Cand iti mai faci abonament gandeste de doua ori inainte sa te inhami la X ani, eventual cauta o clauza care sa iti permita sa renegociezi contractul fara sa trebuiasca sa prelungesti.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.