Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

miercuri, 30 iunie 2010

Floare de soare

După ce am curăţat/spălat cam tot ce era din sticlă prin casă şi putea fi folosit la o natură moartă, ca să nu bage de seama vreu fir de praf ochii cârcotaşilor dragi ... păcăleală ... era doar un truc ca să mă pună fata la spălat de vase. Aşa că am pus lanterna pe nişte flori de soare şi alte chestii pe care le-am găsit prin casă...

Deci avem din nou clarobscur pictat cu lanterna:





@criserb - vine şi tutorialul, stai un pic, că Nikon-ul ăsta al meu nu ştie să facă filme ...

2 comentarii:

  1. Eh, nu trebuie filme, ma multumesc si cu un tutorial in cuvinte :)

    Foarte frumoasa "natura moarta" am sa incerc si eu dupa ce-mi spui cum se face :P

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte fain. si clarobscurul si bokehul din fotografia de background. dar mai ales clarobscurul. deget mare sus.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.