Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

vineri, 30 octombrie 2009

Peştisoru' dă aur

Povesteşte tiganu':
"Mă duc dimineaţa la pescuit, şi stau, şi stau, şi seara prind un amarât de peştişor galben... Maă uit in găleată: goală, mânca-ţi-aş...
Zic: Du-te-n amaru tău, amărâtule!
Mă duc spre casă cu bicicleta, ce sa vezi: se face-n Merţanu' ăsta, de zic toti ca l-am furat. Ajung acasă, o vila , mânca-ţi-aş...
O întreb pe pirandă: De unde-i vila asta tu, ca-ţi mănânc pipota!
Nu ştiu, mă ţigane!
Îi povestesc ce-am paţit, şi-atunci îmi zice ţiganca: Ia o oala cu râme, şi-i du la peşte şi-i mulţumeşte!
Şi-ajung la lac, îl strig pe peştisor, şi-l întreb: Cum să te răsplatesc, peştişorule?
Şi el zice că are tot ce vrea, că-i fermecat, mânca-mi-ar, da' zice ca ar vrea o partidă de amor.
Şi se dă de trei ori peste cap şi se face o mândreţe de fată de 14 ani... onorată instanţă..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.