Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 22 octombrie 2009

Surogate

Acum vreo trei luni am vazut la tv teaserul unui film - Surrogates - care cică ar fi mai tare decât Matrix.
Moooa!
Se poate face un film mai tare decât Matrix?
Mi-am zis ca voi aştepta cu nerăbdare minunea ...dar ...




Ştiţi de ce nu a jucat Bruce Willis în Titanic?
Păi îi salva pe toţi!
Parca-l văz, în amurg, într-un tricou rupt şi murdar, pe o plajă din Miami, trăgând de o parâmă spre mal uriaşul vapor ... doar cu o mână, cu cealaltă desenându-şi iubita - Kate Winslet - ce-i pozează goală. În fundal ... gheţarul în flăcări.


Dar hai că nu vreau să vă povestesc aici Sink Hard ci Surogate.
Ideea e genială.
Într-un viitor nu prea îndepărtat o să avem posibilitatea să ne trăim viaţa prin intermediul unor roboţi - ale căror experienţe senzoriale le vom putea savura în siguranţă din fotoliul de acasă.
Cu un corp mai perfect decât al nostru ... cu ochii mai albaştri, cu păr mai mult şi mai des ... pe cap, mai musculos, mai ... etc. Vă imaginaţi, nu?
O lume plină de Anjeline si Brazi Piţi, ce să zic.
Ei bine în lumea asta sunt şi unii ce nu vor surogate, vor nene să se chinuie să meargă de exemplu, vă daţi seama?

Nici nu am apucat să contemplu bine acest peisaj şi să meditez asupra profundelor sale implicaţii metafizice, că intră în scenă, real şi nesurogat, Bruce Willis ... băi, mă laşi?!
Fuge după un asasin de surogate, se întalneşte cu şeful sectei "realilor", care nu e cine pare a fi ... nu are rost să vă povestesc restul ... nu cred că va fi mare supriză faptul că nebunul de Bruce şi de data asta salvează întreaga omenire, în ultima clipă a ultimului moment.
Un pic de acţiune, ceva efecte speciale ... merită văzut pe repede înainte (ah nu, aşa e el făcut) ... nu merită banii de bilet la Multiplex.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.