Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

marți, 1 noiembrie 2011

Unde pleci si und'ajungi ...

In weekendul trecut, primul dupa ce mi-am recuperat permisul (da, multe nu am mai povestit ... eh, asta e ... sunt chestii pe care le clocesc de jumatate de an si nu am reusit sa le scriu ... anyway, am avut o luna permisul suspendat) ne-am propus sa mergem departe, cat mai departe.
Cu cat am ajuns mai aproape de momentul plecarii planul nostru a evoluat de la 4 zile petrecute far away pana la o sambata pe la munte - Cheia de exemplu, poate Brasov. Duminica ar trebui sa fim acasa - cumparaturi , curatenie etc.
Am plecat de acasa si pe drum ne-am hotarat - Rasnov o sa fie.
Buun ... am plecat la Rasnov ...






Doar atat?
Ajungea doar Rasnovul trupei noastre de soc?


Neah ...
Ce-o mai fi pe la Piatra Craiului ...
Hai un pic pe acolo si gata, ne intoarceam acasa ...
Mda ... ca de obicei!
Va urma - Piatra Craiului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.