Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 24 noiembrie 2011

Facem ordine

Daniel news:
- o saptamana intreaga a avut figura de om bolnav, plangacios si agitat, cu temperatura ... in final ne-am prins - ii dadeau premolarii.
- Acum trei luni nu stiu daca stia ce inseamna cuvantul "telecomanda".
Acum doua luni cand ii ziceam "Adu telecomanda ca te sparg" incerca sa sparga telecomanda ...
De acum o luna intelege, aduce telecomanda.

E chiar o minune cum ajung puii astia de om sa inteleaga ...
Eu de exemplu l-am rugat sa faca ordine in jucarii - uite ce a facut:
(... pai e ordine)
(pe bune, chiar e ordine. Daca nu crezi, stai sa vezi!)

Nu spun ca sa il/ma laud ci doar pentru a ne aduce aminte ... l-am rugat in seara asta sa faca urmatoarele (si le-a facut):
- sa ridice piciorul (cand l-am rugat sa-l ridice pe celalalt a dat din cap -NU!)
- sa-mi aduca elefantul
- sa aduca oita
- sa puna jucariile inapoi in cos (ati vazut ce a facut)
- mi-a adus tricoul rosu
-mi-a adus masinuta

Bai nene, asta micu intelege tot ... deja tre sa fim atenti la ce vorbim si facem in prezenta lui ... ups!

Un comentariu:

  1. Sa ne spui cand invata sa aduca berea, sau sa duca gunoiul :P

    Eu uram treaba asta si na... o sa ma razbun la randul meu :P

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.