Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 12 august 2010

Iad de la Basescu

Traian Băsescu dixit, referitor la profesori:
"Toţi am avut salarii mici în anumite etape ale carierei noastre. Dânsul are totuşi 16 ore pe săptămână, iar eu muncesc 16 ore pe zi. Dacă face socoteala la plata cu ora, s-ar putea să constate că e mai bine plătit decât mine pe oră. Pe de altă parte, toţi mai avem posibilitatea să mai căutăm un job, o jumătate de normă. Aşa e viaţa în capitalism."

Hă, hă, ce fraier am fost, biip-biiip, am renunţat la un loc de muncă mai bine plătit decât al preşedintelui României.
 Omul ăsta-şi închipuie că trăim în capitalism?
Eu i-aş zice mai degrabă şpăgărism ...
Poate munceam 16 ore pe lună (aşa o fi fost norma), dar după un an cred că se vedea ceva ... individul ăsta zice că munceşte 16 ore pe zi ... nu văd ce produce!
Când am auzit chestia de mai sus m-am întrebat ce-o face săracul 16 ore pe zi ...
Cum o fi jurnalul de bord al prea-muncitorului nostru preşedinte?

Cele 16 ore ale preşedintelui:
6:00 - 6:30 - M-am trezit mahmur! Ce-oi fi făcut aseară, după emisiunea găozarului ăla de Mircea Badea? Hăhă ...

6:30 - 7:00 - Gustărică şi o gură de uischi ... să mă dreg!

7:30 - 8:00 - Mircea Badea iar nu are inspiraţie. Zice exact aceleaşi chestii pe care le-a spus aseară ... De ce l-o plăti Felix?

8:00 - 10:00 - L-am sunat pe Boc ... I-am dictat două ore ce are de făcut pe ziua de azi. Greu de cap mai e piticul ăsta! Nu ştiu ce m-aş face fără el!

10:00 - 11:00 - Iar e tonomatul ăla de Badea la televizor ... Incredibil! Spune iarăşi aceleaşi chestii ca şi aseară!

11:00 -11:30 - A venit Nuţi în audienţă. Una scurtă!

11:30 - 12:00 - Am citit prima jumătate din pagina 87 din Levantul lui Cărtărescu ... tot nu m-am prins de ce iubim femeile! Profund Cărtărescu ăsta! L-oi fi decorat?!

12:00 - 13:00 - Masa cu Videanu, Berceanu, Nuţi şi Blaga.
Am stabilit şpa...comisionul nostru pentru cei 0,5 km de autostradă de anul ăsta. O să fie una revoluţionară - pavată cu borduri de marmură!
Am certat-o pe Nuţi pentru frunză ... hăhă, doar 800 mii de euroi? Mai are de învăţat, micuţa!
Sida o să câştige un alt concurs pentru un post de consiler la Brugzel să fie aproape de aia mică.

13:00-14:00 - Emisiune la radio. Iar a sunat un profesor cu salariu nesimţit! Cică are 900 lei ... păi pe şaişpe ore de muncă pe lună, cât puii mei voia să ia. Să pună mâna să muncească, juma de normă ca om de serviciu şi mai ia incă 900! Eu mă chinui să ţin ţara asta la pe picioare muncind ... ăăă ... 16 ore pe zi şi nu câştig cât el! 
Apoi a sunat un doctor, cică vrea să plece ... că nu se simte apreciat in România!  
Ce tupeu pe el ... cică îi e ruşine să ia şpagă. 
Ce nesimţit! Păi aşa îţi arată oricine aprecierea - prin grosimea cărămizii de bani.
Să plece în bipul mă-sii, ce ... îl ţin eu aici cu forţa! Din cauza unora ca el avem atâţia pensionari ... poate dau colţu' mai mulţi şi nu o să se mai colapseze sistemul de pensii.
Ce proşti e românii ăştia - îşi închipuie că în ţara asta se poate trăi din salariu?!

14:00-18:00 - Somnic ... am visat că scosesem România din criză şi făceam din nou baie de mulţime ... numai blooonde! Ehehe ... ce bine era la baia de mulţime! M-am trezit cu lacrimi în ochi.

18:00 - 21:30 - Nu-mi amintesc ce am făcut ... în fine! Mi-au făcut nervi angajaţii mogulilor ... am văzut roşu în faţa ochilor ... roşu şi o inscripţie în engleză, ceva cu keep walking ...

21:30 - 23:00 - Vai ce zi grea a fost asta! M-a plictisit Boc la telefon. Mi-a povestit cum l-au alergat unii să-l felicite pentru programul de austeritate ... ia-u oferit, în loc de pâine şi sare, ouă şi roşii!

23:30 - 24:00 - Mircea Badea nu mai are emisiune ... L-o fi dat afară Felix? Nu am avut linişte şi am sunat la SRI să-mi zică ce s-a întâmplat cu jigodia ... Mi-au trimis poze - e cu capra în insula Capri!

0:00 - 3:00 - Trebuia să semnez nuş'ce decrete sau legi ceva ... dă-le-n mă-sa, eu nu am timp de prostii d'astea, eu trebuie să guvernez. Iar vine Nuţi în audienţă ... oh my God!

Subcesuri!

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.