Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 16 august 2010

The Godfather

Când am fost la Râşnov şi pozam caii la festivalul ecvestru un nene mă ia la rost că de ce nu pozez şi spectatorii şi de ce nu-l întreb şi pe el câte lemne a tăiat ieri ... cu un ton intimidant.

Când l-am văzut, îmbrăcat în cămaşa nou cumpărată, cu atitudinea lui Marlon Brando din Naşul, înconjurat de o gaşcă de admiratori, evident că nu am rezistat tentaţiei de a-l poza şi de a-l expune aşa, într-un HDR:

PS:
Încep să devin fan al fotografiatului RAW ... da, ştiu, mi-aţi zis!

3 comentarii:

  1. Poti sa-mi zici si mie cum faci TU HDR-urile, pentru ca mie nu imi ies asa niciodata.

    Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Povestesc la urmatorul pe care o sa-l "lucrez".

    RăspundețiȘtergere
  3. Nice, tipul avea dreptate, cred ca merita urmarit si trase cateva cadre cu el pentru ca are ceva care atrage obiectivul, dupa cum bine ai observat si tu.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.