Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

marți, 9 martie 2010

Om bun

După ce am dus-o eu să vadă cum e cum Om Tat Sat, Om Mani Padme Hum şi alte astfel de mantre, ea mi-a zis să vedem cum e Om Bun ...
Buuun!
Oooom Buuuun!

Ne-a colindat (horror, evident) Ada Milea ...(nu e întreagă femeia asta! Dar cine e?!)
 
Am aflat ca Alexandru Andrieş vrea casă la Sibiu şi a rămas marcat de o aventură erotică petrecută în avion, în drum spre Cluj ... 
A venit şi un nene cu o ceată paraplegică sau cam aşa ceva ... oh, Doamne! Chin nenică, nu folk! Sau - ăsta da folk! Folk you! Dar mai bine ... de gustibus non disputandum. Doar a compus omul cea mai cunoscută melodie din copilăria noastră - Podul de piatră.
Daniel Iancu are caii pe val şi vrea şi el, ca tot românul, să moară capra vecinului ...
Nu ştiam că Doru Stănculescu ...
 
...cânta asta:




Socaciu e un domn ...
 
chiar şi atunci când cântă prostii:





Şeicaru a venit în treningul bun ... 
(Cică la o nuntă oltenească recunoşti uşor mirele - e acela care are treningul cel mai nou)
  
Baniciu - eh!
  
...îi ajunge Cnejevici ca să ...
  

... cânte ce/cum cântau odata Pasărea Colibri şi Phoenix ...



... şi să ridice sala în picioare ...
Nice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.