Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

miercuri, 3 februarie 2010

Tribul RGV ...

Undeva, in America de Sud, traieste tribul RGV.

Membrii acestui trib sunt oameni ca si noi, ce au insa altfel e faptul ca si-au schematizat lumea perceptiilor vizuale in doar trei culori - ROSU, GALBEN si VERDE.
Ei zic ca rosia si portocala sunt rosii - vad diferenta de culoare dar numesc rosu culoarea ambelor fructe.
Ei zic ca frunzele si cerul senin sunt verzi ...
Au mers la ei oameni de stiinta sa ii studieze si au constatat ca nu au nimic anormal fiziologic, pot deosebi diferente fine de nuanta coloristica, au nume insa doar pentru trei culori.
Ce ar povesti oare, dupa intalnirea cu oamenii de stiinta, un membru al tribului RGV?

"Auzi fata, ochelaristii astia din tribul ROGVAIV zic ca portocala nu e rosie! Hahaha! Cat de tampiti pot fi!
Cica cerul are alta culoare decat frunza ... halabastru sau ceva de genul asta. Cum? Normal ca am ras!
Am luat un idiot de gat, am rupt o frunza de cactus, am ridicat-o spre cer si i-am zis:

- Uita-te mai bine! Frunza e verde, cerul e verde! Da, sunt nuante diferite, frunza parca e un pic mai verde decat cerul, dar au aceeasi culoare - verde! Ce nu intelegi?!

Nu a priceput, e zevzec.
M-au pus sa ma uit la cartoane colorate si sa le zic ce culori au ... Zapaciti rau, fata!
Unul mi-a aratat o moneda de argint si m-a intrebat ce culoare are - galben, bineinteles!
Cica ce culoare are noaptea? Hahaha!
Iti dai seama mai, astia-s prosti ca noaptea ...
Mi-au aratat un curcubeu si m-au pus, saracii de ei, sa le spun de unde pana unde e rosu, galben si verde.
Mi s-a facut mila de ei cand mi-au povestit ca ei nu au doar sapte culori - ROGVAIV - ci inca o sumedenie ... cachii, beji, blemerin, tot felul de nume incurcate.
Evident ca au probleme din cauza asta, ofticosii.
Ei nici nu se inteleg unul pe altul in privinta culorii lucrurilor - unul povestea ca i-a cerut nevasta sa-i aduca din dressing tsoala "siclam" si el a adus-o pe aia "rozbombon"... vaaai ce l-a mai certat! Oh!

Cuuum?
Ce e aia nevasta?
Ah, nevasta e asaaa ... un fel de femeie-sef de trib, data cu un praf galben pe fata, cu botul rosu, cu niste cuie in calcaie, care-si schimba tsoalele de mai multe ori pe zi, are o voce pitigaiata si turuie mereu... Hai ca nu mai pot vorbi acum, :)] ma suna cineva pe Skype!

Pa!
>:D<
I see you!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.