Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

sâmbătă, 13 februarie 2010

Nu-mi raspunzi la SMS ...

Ziua de azi, sâmbătă fiind, mi-am petrecut-o muncind ...
Pe la prânz am primit un SMS care începea cu "Te rog sa nu uiţi să o rogi pe Andreea de mărţişoare." şi se termina cu "Pupici şi să mănânci ceva."
La partea cu pupicii şi mâncatul mă aşteptam, dar m-a intrigat chestia cu Andreea ... Oh, my, God! Se apropie 1 Martie?
Mi-a trimis "şefa" SMS ... mda! Dar de ce de pe un Cosmote pe care nu-l ştiam?
Am rămas "interzis" cateva clipe, m-am prins şi am răspuns:
"Bine, o să mănânc! Of, ce grijă ai de mine! Pupici şi ţie! Cine e Andreea? Cine eşti tu?"

Credeam că doar eu sunt aşa de zăpăcit să folosesc telefonul aiurea ... 
Ştiaţi că dacă apeşi de două ori pe butonul de apel se repetă ultimul apel ... şi dacă ai o persoană cu care vorbeşti mai mereu se dezvoltă reflexul de a o suna astfel fără a o mai căuta în agendă?
Şi aşa am ajuns să sun o operatoare de la emag.ro şi s-o iau cu "Ce faci iubito! ... Oups! Scuze!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.