Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

duminică, 21 februarie 2010

Alte filme

Nu am mai comentat filme de mult aşa că fac un rezumat:
MONSTER - Un Oscar binemeritat pentru Charlize Theron.


Up in the air - George Clooney îşi trăieşte viaţa în avion şi când aterizează concediază.
Mda, subţire, dar funny.


The Men Who Stare at Goats - George Clooney când nu se ocupă de concedieri omoară capre cu privirea. Un film despre experimentele CIA in domeniul paranomal. După părerea mea, nu merită vizionarea. Bine că nu am cumpărat bilet.


The road - După apocalipsa nucleară sau de ce fel o fi, nu prea se mai găseşte de mâncare aşa că ajungem să ne mâncăm între noi ... noi ăştia care supravieţuim :) . Greu pentru vegetarieni ... eh!
Un bărbat şi fiul său sunt pe drum, ascunzându-se de canibali şi încercând să supravieţuiască.
Un film foarte bun.

Invictus - Deţinutul cu numărul 46664 (Huo! Fiara!) ajunge preşedinte. 
După ce a petrecut jumătate din viaţă în închisoare nu a uitat să fie om, a fost de neînfrânt ... unul din lucrurile ce l-au motivat a fost o poezie. Merită văzut!


Sherlock Holmes - Eu v-am tot zis să puneţi mâna să citiţi cărţile înainte de a le citi cei de la Hollywood! 
Uite că au aflat şi de Sherlock Holmes şi a ieşit un ţăcănit care-şi otrăveşte câinele periodic, are tot felul de ticuri şi manii iar ca să câştige un ban cinstit face pe boxerul ... C'mon!
Efectele sunt ok. Un film aproape bunicel.




The blind side - Foarte bun!

Did You Hear About the Morgans? - O comedie uşoară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.