Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 11 iunie 2009

Si eu pot fi politician

Evident ca nu am votat!
M-am saturat sa votez contra.
Si vezi dom'le, pen'ca nu m-am dus eu la vot a intrat "maimuta electrocutata" in parlamentul european. Eu sunt de vina pentru ca au ajuns europarlamentari Vadim, Gigi, EBa ...!
Vai cat ma intristeaza acest adevar ...

Si care eminent politician roman nu a ajuns la Brusel din cauza mea?
Pe cine puteam trimite in locul lor, bai nene?
Un alt cersetor electoral?

Italienii au votat-o pe Ciociolina. Mi se pare normal. Era o candidata care nu a ascuns nimic din ce a facut in viata. Pai daca da dovada de atata transparenta cum sa nu o votezi?

Am citit prin presa si pana la urma am si vazut filmul cu politicianul nostru transparent - domnu' ex-ministru Paul Pacuraru, care isi expune "clopotelul" la webcam, sa-si arate omu' valoarea si barbatia. Un veritabil politician de mana dreapta ... nu?! El este candidatul ideal, pe el trebuia sa-l trimitem in Europa!

Iar Academia Catavencu cica a facut o campanie pentru a mobiliza electoratu' ... pe mine m-ar fi convins inca o data sa votez cu Nimeni pentru ca eu nu vad nicio diferenta intre candidatii Academiei si cei ce "ne reprezinta" acum in Parlamentul European, sau cei care ne-ar fi putut reprezenta, daca noi - aia responsabilii - am fi venit la vot.

Candidatul Gigi ... i-auzi aici:



Candidatul Perpedos (atentie la buzunare):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.