Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 29 mai 2008

Eu votez cu Noubadi

Cu ocazia zilei de 1 iunie, aceia dintre noi care mai sunt copii şi mai cred în poveşti electorale vor merge voioşi la vot.
Cică dacă nu votezi nu contezi ... bine, bine, dar dacă votezi contezi o singură dată în 4 ani de zile!
Legitimezi cu ştampila aia rotundă pe care scrie TATOV indivizi lipsiţi de scrupule pe care-i vei înjura printre dinţi după ce-ţi va trece euforia indusă de promisiunile abil enunţate şi de zâmbetele fermecătoare ale "catindatului".
Mulţi poate au dilema unui caragialesc personaj ... ei vrea să voteze dar nu ştie cu cine!

Dar eu nu sunt cetăţean turmentat, eu ŞTIU cu cine votez ... eu VOTEZ cu NOUBADI!

Şi pentru că sună bine în engleză:

... exact,
NOBODY WILL KEEP ELECTION PROMISES!
NOBODY CARES!
NOBODY TELLS THE TRUTH!
IF NOBODY IS ELECTED THINGS WILL BE BETTER FOR EVERYONE!

VOTE FOR NOBODY!

Mergi bă la vot,
votează pă
Noubadi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.