Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

marți, 23 iunie 2009

Scufita Rosie

La politie vine o babuta ...
- Ce vrei mamaie?
- Am venit sa reclam un viol, maica!
- Teribil! Cum s-a intamplat?
- Pai cum mergeam eu incet spre casa de la un spectacol, s-au repezit la mine trei handralai muschiulosi si ... etc (perversilor, doar nu va asteptati sa scriu aici tot ce a povestit babutsa 20 de minute, cu lux de amanunte?!).
- Vai ce experienta groaznica. Ce nenorociti! Unde si cand s-a intamplat totul?
- In spatele Ateneului Roman, in timpul razboiului, pe 14 aprilie 1941, de la ora 21:35 pana la ora 23:55! - zice babuta.
- Pai cum ... Si de ce-ai venit mamaie sa spui asta abia acum?
- Eh, eu am tot venit sa povestesc de atunci ... Pentru ca imi place sa-mi amintesc!

Rasfoind cateva carti de psihologie in ultima vreme mi-am zis sa-mi dau si eu cu parerea, ca tot romanul care se pricepe la orice ...

In primul rand mi-e clar acum, toti psihologii astia vestiti erau cam sariti, mai nene! Cica Freud, de exemplu, avea o mamica vitrega tinerica de care se simtea atras, avea vise ciudate cu umbrele, trabucuri si alte obiecte lungi ... i-ar cam fi dat in cap lui tac-su de ce elan erotic il apuca uneori ... Si asa, din fantasmele si frustrarile proprii, a descoperit omul complexul lui Oedip si a inventat psihanaliza.


Dupa parerea acestor psihologi dereglati nici personajele din povestile copilariei noastre nu sunt prea sanatoase ... Pentru Scufita Rosie de exemplu, experienta din poveste a fost una ce i-a marcat viata. Isi doreste de atunci s-o retraiasca si se tot plimba singurica prin padure si acum, doar-doar s-o mai intalni cu lupul cel rau; din pacate a avut parte doar de lupi tineri si nepriceputi cu care a trait experiente deloc comparabile cu cele din poveste ... Au iesit doar bancuri! Il stiti pe acela cu Scufita Rosie si Scufita Verde?
Bunica-sa era o dama dornica de aventura. De aceea s-a si mutat in casa din padure, intr-un mediu plin de fioroase animale: ursi, lupi, rasi, iepuri ... Abia astepta sa o remarce cineva!

Mama fetei isi dorea in subconstientu' lu' mintea ei, ca biata Scufita Rosie sa o pateasca si astfel sa aiba si ea ceva dramatic de povestit, cand se intalneste la o cafea, cu mama vitrega a Cenusaresei si cu cea a Albei ca Zapada ..."Auzi tu, nici prin padure nu te mai poti plimba in siguranta in ziua de azi. Ce vremuri!"

Vanatorul e un sadic caruia ii place sa chinuie animale, defuland astfel frustrarile rezultate din tragicele experiente ale copilariei sale.

Iar lupul, cel care e adevarata victima in povestea asta, a ramas pe viata cu pietre la stomac si s-a ferit de atunci de fete ce se plimba sigure prin padure ... Probabil ca a devenit homosexual.

Cat despre noi, care ne credem normali ...

Dar am scris suficient pentru azi.
Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.