Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 30 aprilie 2012

Ars gratia artis

In faţa Muzeului Naţional de Istorie este normal să avem şi noi o statuie simbol, nu?
Dacă în Piaţa Palatului, centru fierbinte al aşa-zisei Revoluţii avem o mare ŢEAPĂ cu-n cartof în vârf, trebuia şi trecutul nostru glorios să-l cinstim cumva, nu?
Daaaaa!
Şi ce reprezentare mai inspirată a istoriei nostre multiseculare, multimilenare chiar, decât o statuie a unuia cu capra vecinului ... că eu asta văd ...
Eu văd un om care seamănă la figură cu strămoşul nostru Traian (nu Băsescu,  băi fanaticilor, ci împăratul roman). Omul ăsta ţine în braţe o capră; cică ar fi lupoaică, dar eu ţâţe aşa nu am văzut decât la capre. Şi sunt trei ... e mutantă!
O ţine fără mâini dar nici cuuuuu ... cuuu ... cucu, ca în banc ... Şi atunci de ce l-a dezbrăcat pe măritul Împărat? Să arate că nu era viril precum Motumbo?
Şi ce e chestia aia ce iese din gâtul caprei-lupoaicei?
A treia mână a lui Traian?
Sau lupoaica are trompă?
Eu zic că statuia asta ne reprezintă ... voi ce credeţi?

sursa imaginii este adevarul.ro iar capodopera o puteţi admira în faţa Muzeului Naţional de Istorie a României.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.