Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 27 mai 2010

In Corfu?

Dupa Meteora am fugit spre Corfu pe o autostrada care m-a facut sa ma gandesc la cum ne speria un tip de pe plaiurile noastre, sub influenta bauturilor alcoolice, ca exista riscul sa ne grecizam daca nu ne taie din salarii.
Doamne fereste!
Slava Domnului ca avem cale lunga pana acolo - macar cateva sute de km de autostrada!

Corfu deci:
Ne-am zis sa ne plimbam si noi cu vaporul ... cu masina cu tot ...
am ajuns in Corfu ...
Ne-am plimbat un pic pana ne-a zis un grec de Sidari ... un loc unde e plaja cu nisip ...
... ne-am cazat la George "acasa" (daca treceti pe acolo transmiteti-i salutarile nostre, ne-a placut mult), ne-am plimbat un pic ...
ne-am jucat cu filtrul de polarizare:
... etc

Nu stiu ce pun grecii astia in apa de are coloarea ... stiu insa ce nu pun :)
Am vazut Kassiopi, un sat de pescari...(da stiu, putine poze ...)

Apoi Paleokastritsa...
unde, dupa modelul american, grecii, au sculptat figura maretilor conducatori in stanca - Monkey face.
La noi ce fatsa am avea?

si cum vremea nu era prea buna ne-am ascuns intr-un loc in care sigur nu ne putea ploua ... sub apa:
Am iesit la mal si cu speranta ca ploaia va trece ne-am dus spre La Bella Vista, sus pe munte, de unde cica e cea mai frumoasa priveliste din Grecia ... ziceti si voi daca e asa:
... eh acu incepe un pic ... dar nu am putut astepta mai mult caci dupa zece minute scena de mai sus s-a repetat
Later edit:
Din vechea cetate Corfu
gradina de maslini
Capul Drastis

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.