Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

duminică, 2 martie 2008

Sina batrana face ... calea buna!

Cu aparatul agatat de mana, mai mi se intampla sa arunc din cand in cand cate o privire (prin obiectiv) si la ceva de cale ferata ...
Dom'le, am vazut eu traverse "nascute" inainte de a ma naste eu, sau diverse alte "entitati" feroviare de "cand era bunica fata" ... dar sina (inca utilizata in cale) de pe vremea cand nici strabunica-mea nu se nascuse nu am vazut - pana ieri!
Ecco:
Nu, nu va inselati, 1893 e chiar anul fabricatiei!
Pentru ca sunt constient ca fenomenul nu e unul singular si ca imaginea de mai sus putea fi suprinsa in multe din micile statii de cale ferata ale Romaniei mileniului III ... imi aduc aminte ca era o formatie numita Marfar ce avea o melodie (?):"Las-o ba ca merge asa" ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.