Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

vineri, 31 decembrie 2010

Somn usor ...

Sa ai un copil e o chestie tare frumoasa si extrem de relaxanta.
E ca si cum ai avea o jucarie haioasa - te joci cu ea cat vrei si apoi o pui la locul ei, in patut, ca sa iti vezi mai departe de treburile tale.
Noi asa credeam ... Niet! Exact pe dos, my friends!
E ca si cum el ar avea niste jucarii haioase (noi) cu care se joaca cat si cum vrea si care, cand cad epuizate la ele in pat, el - copilul - isi vede mai departe de treburile lui, adica vrea iar joaca.

Eu am urmatoarea dilema: Ce te faci atunci cand, dupa ceva timp de leganat si copilul aproape a adormit, iti vine sa stranuti?

Iar cand, dupa ce l-ai leganat juma de ora (cel putin), s-a relaxat, nu mai misca si respira regulat, il duci spre pat, cu speranta unei ore de somn dulce pentru tine... si-l vezi in oglinda cu ochii deschisi - e clar, nu are rost, hai la joaca mai bine ... somnul s-a terminat pentru el deci si pentru tine.

Ne felicitam ca am luat pentru el un patut de panza - noaptea il poti legana stand intins in patul tau, doar impingandu-l usor cu piciorul.
Hermina poate chiar dormi asa, in timp ce leagana copilul. I s-a dezvoltat un reflex, oricand si oriunde aude copilul ca e agitat sau nu doarme, da din piciorul stang.

Nu prea suna coerent chestiile scrise mai sus, huh?
Pai cine crezi ca mai poate gandi coerent, la 5 dimineata tastand articole de blog, cracanat cu piciorul stang si mormaind cantece de leagan si dulci cuvinte de apreciere la adresa mamei, care a tinut neaparat sa avem si noi jucaria asta dragalasa - un copil?!

Bebeologie:
Daca o sa aveti un copil si va ganditi ce patut sa-i luati, eu va recomand cele de panza si nu cele cu grilaj de lemn.
Cele de panza sunt usor de montat si demontat - asta e un bun argument in cazul in care sperati ca o sa va plimbati cu copilul prin lume si nu o sa aiba saracul in ce sa doarma ... vise taica ... o sa stati acasa, bai nene.
Insa avantajul major al patutului de panza este cel despre care am vorbit mai sus, acela ca iti poti legana copilul stand intins in pat ... cu putin antrenament chiar in timp ce dormi. Eu cred ca-i mai bine sa-ti dezvolti muschii femurali decat sa faci atat de devreme hernia de disc ... ea va veni oricum, dupa ce depaseste vietatea 10 kile.
Eu ma miram cand eram mic, de faptul ca exista si halterofili femei. Acum mi-e clar, toate sunt mame!!

3 comentarii:

  1. vai de mine
    dureros de adevarat
    dar adevaratele incercari abia urmeaza
    in timp
    cand te mai calesti un pic vin alte provocari care mai de care mai sofisticate si care iti chinuie mintea si iti testeaza rezistenta la picatura chinezeasca


    tot ce pot sa recomand este sa nu il luati asa de in serios pe cat ar vrea el si pe cat sunteti voi tentati sa o faceti
    este un terorist deghizat desi n-ai zice
    crstina

    RăspundețiȘtergere
  2. terorist deghizat am vazut ca este ... oh!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stai sa vezi cand incepe sa plece in control prin casa, sau cand il culcati intre voi ca sa il supravegheati mai bine si il gasiti in mijlocul camerei uitandu-se mirat ca nu ati reactionat cand s-a strecurat printre voi. Sic!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.