Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 26 iulie 2010

CFDP - time to say good bye!

... nici nu stiu ce sa scriu ...
E o mare bucurie in a da mai departe cunoastere, in a invata invatandu-i pe altii ...
... e o mare bucurie cand vezi ca macar un pic din munca ta s-a prins in mintea unor pusti care incep sa fie oameni ... (si sa-i vezi cat de mult se bucura ca au scapat de tine):
... o foarte mare bucurie!
Ea compenseaza multe dintre lucrurile incurcate pe care viata ti le pune in fata cand joci acest rol.

Nu pe toate din pacate... asa ca asta a fost ultimul an in care am lucrat aici:
Ii salut cu drag si profund respect pe toti cei pe care i-am cunoscut aici - profesori, colegi sau studenti  ... prieteni!

Va salut cu drag si va doresc tuturor :

Drum bun! ... sau mai degraba ... Cale ferata buna!

8 comentarii:

  1. Va multumesc din tot sufletul pentru ca ne-ati impartasit lumina din lumina dvs in ceea ce priveste proiectarea CF, pt ca ne-ati inteles atunci cand Azorel cainele de pe strada ne-a mancat foile cu calcule, sau cand traficul bucurestean ne-a impiedicat sa ajungem la ore. Va multumim pt tot ce ati facut pentru noi!
    Cu stima si recunostinta,
    al dvs student,
    Alin Mihai Radulescu

    RăspundețiȘtergere
  2. C'mon!
    Chestia asta cu "penitenciar" si "spalare de creiere" o spun destui despre orice scoala.
    V-a tinut cineva cu forta?
    Si pareti sa vorbiti din experienta ... acum ce meserie aveti?
    Si de pe urma carei institutii de invatamant aveti acea meserie?
    CFDP-ul e cum e Romania, nici mai bun, nici mai rau, nu mai bagati vrajeala de-asta!

    RăspundețiȘtergere
  3. m-a intristat sa aud ca o sa parasiti facultatea.....sincer eu cred ca pentru noi, promotia 2009, sau macar pentru unii dintre noi, mai mult decat un profesor....avem amintiri frumoase in"penitenciarul", asa cum il numeswc unii....care presupun ca mergeau paralel cu el....eu totusi sper ca pana va ajunge feta mea la 20 de ani sa va intoarceti sa-i "cedati" si ei catva cunostinte;)si inca ceva....ca tot vorbesc in numele maimultora:"va multumim ca ati fost profesorul nostru, si multumim pentru rabdarea cu care ne-ati impartasit aceasta meserie!"
    Georgiana Topliceanu

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Hehe,UTCB .... Eu am terminat Fac de Instalatii, in 2007. Ce mai mi-a mancat aproape 6 ani din viata :D. Cu toate astea mereu ma gandesc cu placere la anii din facultate, ce ne mai distram. Singurele perioade mai nasoale erau in sesiune. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tocmai am terminat ,CFDP este pe cat de grea iti doresti sa o faci : daca te tii de treaba e usor daca nu e greu.Toti studentii vor si sa munceasca si sa se distreze , sa mai faca si facultate.Multi au in cap ceea ce se intampla la alte facultati (particulare sau nu) mai lejere si de aceea ajung sa faca cfdp ,,penitenciar'' sau mai stiu eu ce baliverne ...ori doriti sa fiti ingineri prin studii la distanta ?!
    Cat despre subiectivismul unor Domni Profesori ,exista peste tot asa ca este irelevant.
    Daca vrei sa ajungi undeva trebuie sa faci mai mult decat obtinerea acestei diplome.


    Multumesc Domnului Profesor Ciobanu pentru orele petrecute dandu-mi indicatii pentru lucrarea de licenta.

    Cu respect ,
    Secu Andrei .cfdp 2010.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anul trecut ,cand am terminat CFDP ,domnul profesor Radu a tinut sa precizeze ca am fost cea mai buna grupa a dansului de CF........oare de ce????
    Alegerea grupei a fost foarte inspirata si asta datorita Domnului Profesor Ciobanu care a avut grija de fiecare in parte ,si ne-a ajutat in tot ceea ce inseamna pregatirea pentru lucrarea de licenta!!!!!!!!!!!!

    Multumin din suflet !!!!!!!!!!!


    Cu respect
    Ardeleanu Adriana

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumim pentru tot ajutorul acordat atat la lucrarea de licenta cat si pentru ajutorul dat la seminarii, cursuri; pentru ca ne-ati suportat cand ne-am facut practica si pentru ca nu v-ati pierdut rabdarea cu noi. Regret ca generatiile ce vor urma nu vor avea parte de un profesor ca dumneavoastra.
    Va multumim mult,
    Sterie Oana

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.