Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Inca cinci ani impreuna?

Incă de acum cinci ani mi-am zis că nu o să mai votez niciodată contra, că nu o să mai merg la vot decât atunci când o apărea vreun candidat miraculos în care să cred.

Sunt ferm convins că dacă ne va fi dat să trăim într-o Românie mai bună vreodată, asta nu se va datora în niciun caz clasei politice; ştiu că ei toţi ţin ţara asta în loc, că nu e niciunul motivat de dorinţa ca noi să traim bine.





Dar mie mi-au ajuns cinci ani de circ, băşcălie, găozari, păsărici şi ţigănci împuţite!
Gata comandante, ajunge!

Cica "Hai la Referendum"!
Nu vrei mai bine "Hai ... la revedere!"?

Later edit:
Chiar daca...




Si mai later edit:

Da!
Inca cinci ani impreuna ...
In campania electorala am vazut un Basescu care se lupta cu moguli, comunisti, mineriazi, vanghelisti.
Fac pariu ca in curand o sa revedem ecuatia:
 
Base + PSD (Iliescu, Vanghele, Hrebe, Nastase, mogulu' Felix Voiculescu ... etc) = LOVE!

Si atunci, dragi prieteni ce ati votat cu Basescu ca sa stopati comunismul sa puna din nou manutsa pe Romania, cum o sa interpretati pupicii dulci pe care presedintele o sa-i dea celor pe care i-a demonizat atat de mult in campanie?
Ah, da ... INTERES NATIONAL!
Eu ii dau alt nume ... nu-l spun, pentru ca nu vreau sa va supar!

3 comentarii:

  1. De ce "Hai la revedere"?

    Este echivalent cu un calduros "Bine ati venit" pentru dl. Nastase, Vanghelie, Hrebenciuc, Mitrea si lista poate continua.

    Nu mai bine le spunem : "Ne-am saturat de voi?"

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba da ... mai bine!
    M-am saturat de parasutele astea politice ce pozeaza in virgine ... dar parca Basescu prea se pretinde cea mai virgina dintre toate.

    RăspundețiȘtergere
  3. ... si stii care-i chestia?!
    E si o doza de dezamagire, parca prea mi-am pus sperante in el acum cinci ani. Nu a produs nimic! Macar cu ceilalti nu ma astept la nimic bun, nu-mi mai fac sperante.
    Dar asa?!
    Ce-o sa fie?
    Dizolvare de parlament.
    O sa iasa PSD-ul cu scor mai mare, PNL la fel, intra din nou Vadim in Parlament, iau ungurii mai mutle voturi ca se mobilizeaza ...
    Si pe cine o sa numeasca Base prim ministru?
    Pe Geoana?
    C'mon!

    Ca de furat, cat se poate fura, o sa fure toti, oricum.
    Asa ca prefer un gretos "Bine ati venit!" pentru Nastase, Mitrea, Vanghelie, Hrebenciuc si oricine ar mai fi pe lista!

    E adevarat, ma ingrijoreaza gandul ca daca o sa iasa Geoana,s-ar putea ca peste cinci ani sa vedem in Basescu un Salvator!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.